Badkamer en Keuken

Badkamer en Keuken leveranciers

Onze software ondersteunt al jarenlang zowel de badkamer als keuken leveranciers.

Van de mogelijkheid om te integreren met ontwerppakketten tot volledige zichtbaarheid van welke producten u op voorraad heeft en op welke locatie; onze oplossing is ontwikkeld om de inkoop, het beheer van de voorraad, de verkoop en service levering van badkamers en keukens zo gemakkelijk en effectief mogelijk te maken.

Alle informatie over onze software voor de badkamer en keukenbranche beknopt in uw mailbox?

Download de datasheet

Simpele verkoopmodule voor Handel & Retail

Het is belangrijk dat uw medewerkers snel en eenvoudig een verkoop kunnen sluiten in uw showroom of andere handelsomgeving. Ons systeem biedt een snelle en eenvoudige module voor verkoop (SOP) waarmee uw medewerkers de voorraad kunnen controleren, klant specifieke prijzen kunnen opvragen en een verkoop op contant of op rekening kunnen sluiten, welke vervolgens direct gereed is voor de collectie van goederen en/of verzending. De verkoop module biedt ook cross-selling suggesties, of een suggestie voor aanvullende artikelen die nodig kunnen zijn.

Nauwkeurige zichtbaarheid van de voorraad

Het is belangrijk om te weten wat u op voorraad heeft en mocht u meerdere filialen of magazijnen hebben – waar deze voorraad zich bevindt. Als voorraad niet direct beschikbaar is, moet u kunnen zien wanneer een levering verwacht wordt, wat eventuele alternatieven zijn. Dit kan het verschil maken of een order door gaat of niet. Onze software stelt iedere afdeling in staat om producten en voorraadniveaus in te zien en te volgen.

Business intelligence

Van inkoop tot verkoop, van het beheer van uw magazijn tot de service verlening aan uw klanten: u zal ervoor willen zorgen dat uw processen in acht worden genomen. U wilt toegang hebben tot een accurate en beknopte weergave van uw totale bedrijf evenals een gedetailleerde weergave voor elk afdeling. Met gebruikers gedefinieerde KPI's, een geïntegreerde business intelligence-oplossing en een flexibel rapportage systeem heeft u volledige zichtbaarheid van alle componenten van uw bedrijf en kunt gemakkelijk bij details van elke afdeling, filiaal, verkoper of product met een simpele klik.

Ongeacht welke software u gebruikt zult u nog steeds zaken willen doen op uw eigen ondernemende manier. Met onze oplossing kunt u vrijheid en flexibiliteit geven aan medewerkers op het gebied van prijzen en promoties. Het geeft managers, verkoopteams en andere medewerkers de mogelijkheid om het bedrijf op uw manier te besturen.

Ontvang een brochure

 

Kerridge CS neemt toonaangevende ERP leverancier AGP over

Read more.

Kerridge Commercial Systems (KCS), een wereldwijde leverancier van software oplossingen aan de retail, groothandel en distributiemarkt, heeft een overeenkomst bereikt over de overname van AGP, gevestigd in Veghel.