Oplossingen

×

CRM

Customer Relationship Management

Een juist gebruik van een goed CRM pakket is cruciaal om de juiste klantinformatie te vinden, te borgen en daarmee uw verkoopkansen te maximaliseren. Onze CRM functionaliteiten zijn aan de hand van specificaties van eisen en wensen binnen de handel en groothandel samengesteld.

Kennis van uw klant en koopgedrag zijn van essentieel belang om uw concurrentiepositie te verbeteren en uw omzet te verhogen. Met onze CRM software krijgt u meer inzicht in uw doelgroep. CRM verbetert o.a. de communicatie met uw klanten en geeft u interne toegang tot data over uw klanten, prospects en leveranciers. Uiteindelijk leidt goed en efficiënt gebruik van CRM tot verhoging van uw omzet en verbetering van uw winstgevendheid.

Onze CRM Oplossing: de voordelen op een rij

  • Verbetert de service aan uw klanten door prompte beschikbaarheid van klantinformatie

  • Creëert kansen voor marketingacties

  • Verschaft informatie over beslissers en beïnvloeders

  • Voorkomt verkeerde, onvolledige of overbodige communicatie met uw klanten

  • Verhoogt omzet door dichter bij uw klanten en prospects te kunnen staan

Wat kan CRM voor uw bedrijf betekenen? Heeft u een CRM systeem nodig en waar moet u op letten bij de aanschaf? Al deze vragen worden beantwoord in onze blog: "Wat is CRM Software"

Om meer te horen over hoe onze CRM functionaliteiten uw bedrijf kan helpen, neem contact met ons op.

Neem contact op download_brochure
 

Kerridge CS neemt toonaangevende ERP leverancier AGP over

Read more.

Kerridge Commercial Systems (KCS), een wereldwijde leverancier van software oplossingen aan de retail, groothandel en distributiemarkt, heeft een overeenkomst bereikt over de overname van AGP, gevestigd in Veghel.