Skip to content
 

Digitale oplossingen om jouw bedrijf efficiënter, winstgevender en duurzamer te laten handelen

Wij bieden verschillende apps en oplossingen aan die integreren met jouw ERP-systeem, zodat jouw bedrijf zich kan aanpassen aan de steeds veranderende omstandigheden. Of je nu op zoekt bent naar een app om de leveringen op locatie te optimaliseren of de nauwkeurigheid van orderpicken in het filiaal te verbeteren, wij hebben de oplossing die aan de behoeften van jouw bedrijf voldoet.

Ontdek meer over onze mobiele apps

ePick

Verbeter de nauwkeurigheid van het orderpicken

  • Picklijsten direct beschikbaar op jouw mobiele apparaat
  • Fouten verminderen en het pickproces versnellen
  • Verbeteren van efficiëntie, leveren van een verbeterde klantenservice 

ePod

Lever de juiste producten op het juiste moment met deze oplossing voor elektronische aflevering. 

  • Klantenservice verbeteren
  • Elektronisch handtekeningen vastleggen 
  • Automatisch updates verzenden naar jouw ERP software

eReceipts

Inkomende goederen snel en nauwkeurig inboeken en verwerken 

  • Minder tijd besteden aan handmatig registeren van goederenontvangst 
  • Lever goederen op tijd aan jouw klanten 
  • Maak direct orders klaar voor verwerking


Ervoor zorgen dat de voorraad efficiënt en nauwkeurig wordt gepickt

De K8 ePick app is eenvoudig te implementeren en zorgt ervoor dat het pickproces binnen je filiaal geautomatiseerd kan worden. Selecteer simpelweg de volgende pickbon op je mobiele apparaat en je wordt naar de juiste picklocaties geleid om de producten te verzamelen. Door middel van de productafbeeldingen die je rechtstreeks vanuit K8 kan inzien, is het tevens mogelijk een visuele controle uit te voeren.

ePick is tevens offline beschikbaar, zodat je niet beperkt wordt door je netwerkdekking. Hiermee bieden we ook flexibiliteit en kan de ePick app je ondersteunen op meerdere locaties binnen je vestiging.

Zodra de gebruiker de taak heeft voltooid, worden de bevestigingsgegevens automatisch geüpload naar K8 en de picklijst bevestigd - de bestelling komt nu in aanmerking om geleverd en eventueel gefactureerd te worden.

De voordelen van ePick?

  • Fouten verminderen en het pickproces versnellen

  • Snel en nauwkeurig picken van goederen

  • Picklijsten direct beschikbaar op jouw mobiele apparaat 

  • Gebruikers worden naar elke locatie geleid in de juiste volgorde  

  • Voor gebruik in de vestiging en externe (buiten) locaties 


Een eenvoudige en krachtige digitale oplossing voor het inboeken van inkomende goederen in het magazijn, voorraadopwaardering en afhandelen van eventuele geconstateerde problemen.

Zowel voor gebruik binnen een filiaal als in een druk magazijn, met K8 eReceipts kun je snel en nauwkeurig goederen inboeken. De goederen op tijd bij de klant krijgen is de sleutel tot het succes van je bedrijf. Controleren of je de juiste goederen en aantallen hebt ontvangen vanuit je leverancier en dat ze direct beschikbaar zijn voor verwerking, zodat jij jouw verplichtingen kan nakomen, is essentieel.

K8 eReceipts is ontworpen om het gemakkelijk te maken voor de medewerkers om inkoopbonnen snel en efficiënt te verwerken.

De voordelen van eReceipts?

  • Verbeterde efficiëntie voor de chauffeur dankzij real-time updates
  • Verminderde factuur geschillen dankzij digitaal verwerken en inzicht in leverbonnen
  • Verhoogde klanttevredenheid
  • Reduceren van verloren voorraad
  • Verminder papierverbruik 

Met K8 ePOD kan je een snelle en traceerbare service leveren aan je klanten dankzij het gebruik van een mobiele app.

Voor veeleisende handelsondernemingen is het vandaag een must snelle en traceerbare service te kunnen leveren. Met K8 ePOD kan je dit bereiken terwijl je de inzet van jouw medewerkers maximaliseert en kosten reduceert.

De integratie tussen het ERP systeem en de mobiele app stelt handelsbedrijven met aanzienlijke transport, distributie en logistieke operaties in staat om vrachtlijsten door te zetten naar chauffeurs; ze te updaten over dagelijkse taken, real-time updates te ontvangen over individuele leveringen en zodra een vrachtlijst voltooid is ontvang je een leveringsoverzicht.

De voordelen van ePod?

  • Verbeterde efficiëntie
  • Verminderde geschillen dankzij digitaal inzicht in leverbonnen
  • Verhoogde tevredenheid en leveren van optimale service
  • Reduceren van verloren voorraad
  • Verhoog productiviteit en verminder papierverbruik

Welke oplossing past bij jouw bedrijf?

Bij Kerridge Commercial Systems bieden wij wereldwijd bedrijfsoplossingen voor bedrijven actief in handel, distributie, productie, verhuur en installatie en onderhoud. Wil je meer te weten komen over de mogelijkheden en wat de beste oplossing voor jouw bedrijf is? Neem contact met ons op en maak vrijblijvend een afspraak.

 

ERP software voor je handelsbedrijf

Handelssoftware

Alle modules binnen ons ERP systeem zijn ontwikkeld voor de handel en ondersteunen je bij jouw belangrijkste taken als inkoopmanagement, voorraadbeheer, verkoop en service.

Regionale Websites:
Nederland | België | Zuid Afrika | Kenia | VK, Hoofdkantoor | Ierland | VS en Canada | Australië