Skip to content

Management Team

 

Management Team

Ian Bendelow – Chief Executive Officer

Ian heeft 25 jaar ervaring binnen de IT branche met ERP oplossingen en werkt meer dan 20 jaar met KCS’s portfolio van Software oplossingen, services en klanten. Zijn loopbaan ontwikkelde zich van klant gerelateerde ondersteunende, training en consultancy posities, naar management functies in sales, internationaal business development en overige commerciële posten. Ian vervult nu zijn rol met het leiden van Kerridge Commercial Systems naar de verwezenlijking van de groeistrategie van de organisatie in de nabije toekomst.

Fred Loos – Managing Director, Nederland

Per 1 juli 2018 is Fred Loos bij Kerridge Commercial Systems als Managing Director Netherlands gestart. Fred heeft 34 jaar ervaring binnen de software industrie, meest recentelijk als verantwoordelijke voor het MKB/KMO binnen een groot softwarebedrijf. Met zijn ervaring binnen de groothandelsbranche in het MKB/ KMO in de Nederlandse markt, zal Fred onze focus en management bandbreedte in deze belangrijke regio verder versterken.

James Mitchell - Managing Director, UK en Ierland

James heeft 25 jaar ervaring met IT en softwareoplossingen. Zijn carrière ontwikkelde zich van technische rollen in R & D en productmanagement, tot klantgerichte rollen in ondersteuning, projectmanagement en consultancy. Meer recentelijk was James Managing Director van een softwarebedrijf, verantwoordelijk voor Europa en Latijns-Amerika. James heeft een BSc (Hons) in Business en Computer Science, een Executive MBA van de Cranfield University Business School en hij is lid van de Institution of Engineering and Technology en een lid van het Chartered Management Institute. James ziet zijn rol in KCS als leidraad voor de groeimogelijkheden en zorgdragen voor voortdurende bedrijfsstabiliteit.

David Liddle – Chief Product Officer

David is verantwoordelijk voor de Product Management & Development teams binnen Kerridge Commercial Systems sinds 2003. Voordat David zich bij ons aansloot, vervulde hij een aantal senior IT functies binnen de groothandel- en distributie branches. Zijn waardevolle ervaring als zowel gebruiker en leverancier van ERP systemen, zorgt ervoor dat onze constante investeringen in product ontwikkeling gefocust zijn op onze klantbehoeften.

Nigel Bedford – Chief Financial Officer

Nigel is een registeraccountant met meer dan 25 jaar ervaring bij de 4 grootste accountantskantoren van het Verenigd Koninkrijk en is tevens een ervaren CFO in de IT branche. Nigel werkt sinds de oprichting van Kerridge Commercial Systems limited in 2011 aan de zijde van Ian. Hij heeft in het bijzonder ervaring in de private sector en het leiden van deze ondernemingen door fases van snelle groei.

Martin Turbitt – Chief Technical Officer

Martin heeft gewerkt binnen Managed Services: Netwerk, Data Centers en Cloud services sinds 2000. Hij was verantwoordelijk voor Strategie, Design en Operations bij verschillende Service Providers in de UK voor een periode van 13 jaar. Zijn uitgebreide kennis en ervaring stellen Kerridge Commercial Systems in staat om cloud strategieën en allianties op te nemen in ons portfolio, wat betekent dat onze klanten hosting van hun ERP-oplossingen kunnen uitbesteden naar een veilig en beveiligd eco-systeem.

Andrew Wilkinson – European Sales Director

Andrew heeft zich aangesloten bij Kerridge Commercial Systems in januari 2016 als European Sales Director. Met meer dan 20 jaar werkervaring in de distributie, merchandising en fabricage software industrie, speelt Andrew een belangrijke rol voor ons bij de verdere ontwikkeling van relaties met onze klanten en het creëren van strategieën om ons bedrijf te helpen groeien in het VK en heel Europa.

Chris Owen – Chief Support Officer

Vanaf juli 2018 is Chris Owen als Chief Support Officer toegetreden tot Kerridge Commercial Systems. Hij heeft 20 jaar ervaring binnen een toonaangevend softwarebedrijf, waaronder meest recent als leidinggevende van de klantsupport van een organisatie met honderden medewerkers verspreid over de hele wereld die meer dan tweeduizend klanten ondersteunt. Chris heeft veel ervaring met de nieuwste support technieken en een Chartered IT Professional geregistreerd bij de British Computer Society en zal samenwerken met ons huidige team om de beste support aan onze klanten te leveren.

Carolyn Adams - Global Director of Human Resources and Learning & Development

Carolyn Adams is Global Director Human Resources and Learning & Development bij Kerridge Commercial Systems. In deze rol drijft Carolyn de HR-strategie, inclusief werving, ontwikkeling van medewerkers, integratieplanning en teambetrokkenheid. Voordat ze in 2014 bij Kerridge Commercial Systems kwam, bekleedde ze leidinggevende posities in financiële software en non-profitorganisaties. Carolyn heeft een diploma in Business Management / Accounting en is gecertificeerd Global Professional in Human Resources (GPHR).

Contact opnemen

 

Kerridge CS aanwezig op Installatie Vakbeurs

Read more.

Wij nodigen u uit om langs te komen in Hardenberg op de Installatie Vakbeurs. Deze vind plaats van 10-12 september.