Skip to content

Management Team

 

Management Team

Ian Bendelow – Chief Executive Officer

Ian heeft 30 jaar ervaring binnen IT en ERP oplossingen en werktal meer dan 25 jaar met het portfolio van software oplossingen, services en klanten van het bedrijf. Zijn loopbaan ontwikkelde zich van klant gerelateerde ondersteunende, training en consultancy posities, naar management functies in sales, internationaal business development en overige commerciële posten. Ian is al zo'n 15 jaar General Manager en CEO van KCS, en leidt Kerridge Commercial Systems (KCS) in de verwezenlijking van de groeistrategie.

Fred Loos – Managing Director, Benelux

Fred's omvangrijke branche- en productkennis heeft geleid tot meerdere succesvolle integratieprojecten in Europa. Met meer dan 35 jaar ervaring in de softwarebranche, voornamelijk in de groothandelstak van KCS, is Fred een gepassioneerd leider die zeer betrokken is bij het versterken van de aanwezigheid van KCS in de benelux. Hij stemt ons portfolio steeds af op de unieke behoeften van onze klanten en zijn klantgerichte visie is erop gericht om bedrijven te voorzien van op maat gemaakte softwareoplossingen die hen helpen groei en succes te bevorderen. Fred's expertise en betrokkenheid zijn cruciaal voor KCS's groeiende aanwezigheid in Europa.

Graham Dobbs – Managing Director, Rental Division

Graham is sinds 1987 betrokken bij de verhuursector. Hij werkte 13 jaar bij verhuurbedrijven voor hij zich toelegde op IT-softwareoplossingen en in 2000 in dienst trad bij de toonaangevende leverancier van verhuursoftware. Zijn carrière ontwikkelde zich van projectmanagement tot operationeel directeur en vervolgens tot verkoopdirecteur, voordat hij de MD werd voor de verhuursoftware business. Graham is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, maar is verantwoordelijk voor wereldwijde verhuuroplossingen. Hij heeft met succes wereldwijde groei gestimuleerd in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Europa, maar ook in Australië en de Verenigde Staten. Met een passie voor alles wat met verhuur te maken heeft, ziet Graham het als zijn taak om ervoor te zorgen dat we marktleidende oplossingen en diensten blijven leveren aan klanten die apparatuur verhuren, zodat ze hun concurrentie een stap voor blijven.

David Liddle – President of Research & Development

David is verantwoordelijk voor de Product Management & Development teams binnen Kerridge Commercial Systems sinds 2003. Voordat David zich bij ons aansloot, vervulde hij een aantal senior IT functies binnen de groothandel- en distributie branches. Zijn waardevolle ervaring als zowel gebruiker en leverancier van ERP systemen, zorgt ervoor dat onze constante investeringen in product ontwikkeling gefocust zijn op onze klantbehoeften.

DJ Jones – Chief Technology & Product Officer

DJ Jones - Chief Technology & Product Officer DJ brengt zijn uitgebreide ervaring in ERP, SaaS, FinTech en AI in om een revolutie teweeg te brengen in ons Technologie- en Productaanbod. Met een indrukwekkende geschiedenis in het leiden van grootschalige productontwikkeling, met name op het gebied van boekhoudsoftware, automatisering van professionele diensten (PSA) en ERP-suites, is DJ direct afgestemd op de behoeften van het gevarieerde klantenbestand van KCS. Als Global Vice President of Product bij Sage Group PLC en Head of Productivity Products bij IRIS Software Group, heeft DJ leiding gegeven aan transformatieprojecten zoals "IRIS Elements" en "Sage for Accountants", wat zijn vermogen om innovatie en groei te stimuleren aantoont.

Bij KCS is DJ de drijvende kracht achter onze technologische visie en productstrategie, om ervoor te zorgen dat onze oplossingen voldoen aan de veranderende behoeften van onze wereldwijde klanten in de distributie-, verhuur- en automobielsector. Zijn rol is cruciaal voor de ontwikkeling van geavanceerde technologie en producten die organisaties helpen efficiënter en winstgevender te worden.

Nigel Bedford – Chief Financial Officer

Nigel is een registeraccountant met meer dan 25 jaar ervaring bij de 4 grootste accountantskantoren van het Verenigd Koninkrijk en is tevens een ervaren CFO in de IT branche. Nigel werkt sinds de oprichting van Kerridge Commercial Systems limited in 2010 aan de zijde van Ian. Hij heeft in het bijzonder ervaring in de private sector en het leiden van deze ondernemingen door fases van snelle groei.

Mike Jefferies – Chief Financial Officer

Mike werkt sinds februari 2024 bij KCS en heeft meer dan 25 jaar ervaring in finance en leidinggevende functies in wereldwijde organisaties. Mike heeft de afgelopen 15 jaar in de software- en IT-sector gewerkt, meest recentelijk als COO voor een divisie van Cisco en daarvoor als Group CFO van IMImobile PLC. Mike heeft ook gewerkt voor Star Trac Inc, een Amerikaanse fabrikant en distributeur van commerciële fitnessapparatuur, en daarvoor voor Whirlpool Corporation.

Anders Paulcén – Managing Director Scandinavië

Anders heeft meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van succesvolle applicaties voor de bandenhandel in Noord-Europa. Anders kwam in 2023 bij KCS met de overname van Compilator, een bedrijf dat hij meer dan 25 jaar geleden oprichtte en sindsdien ontwikkelde tot marktleider in Scandinavië. Anders ziet het als zijn taak om de activiteiten van KCS in Scandinavië uit te breiden en de introductie van oplossingen voor de bandenhandel in de rest van de Groep te ondersteunen.

Chris Owen – Chief Support Officer

Chris Owen trad in juli 2018 in dienst bij Kerridge Commercial Systems als Chief Support Officer, met meer dan 20 jaar ervaring in softwarebedrijfsondersteuning bij multinationals. Voordat hij bij KCS kwam, was hij verantwoordelijk voor 'Customer Success - Global Delivery' bij 's werelds grootste supply chain softwarebedrijf. Chris werkt vanuit het hoofdkantoor van KCS in Hungerford, maar geeft leiding aan meer dan 250 medewerkers binnen onze supportteams wereldwijd. De uitgebreide ervaring van Chris in de implementatie van de nieuwste ondersteuningstechnieken en andere best practices in de branche helpt bij het leveren van hogere netpromotorscores, uitgebreide kennisbanken en snellere resolutietijden bij KCS. Chris is een Chartered IT Professional, geregistreerd bij de British Computer Society.

Carolyn Adams - Chief People Officer

Carolyn Adams is Carolyn Adams is de Chief People Officer van Kerridge Commercial Systems. In deze rol drijft Carolyn de HR-strategie, waaronder werving en selectie, ontwikkeling van medewerkers, integratieplanning en teambetrokkenheid. Voordat ze in 2014 bij Kerridge Commercial Systems kwam, bekleedde ze leidinggevende posities in financiële software en non-profitorganisaties. Carolyn heeft een diploma in Business Management / Accounting en is gecertificeerd Global Professional in Human Resources (GPHR).

Contact opnemen  

 

ERP software voor je handelsbedrijf

Handelssoftware

Alle modules binnen ons ERP systeem zijn ontwikkeld voor de handel en ondersteunen je bij jouw belangrijkste taken als inkoopmanagement, voorraadbeheer, verkoop en service.

Regionale Websites:
Nederland | België | Zuid Afrika | Kenia | VK, Hoofdkantoor | Ierland | VS en Canada | Australië