Support

Ondersteuning op maat voor de ervaren gebruiker

Om het maximale te halen uit onze geavanceerde software oplossingen is het van belang wanneer gebruikers vragen hebben of tegen problemen oplopen, zij kunnen rekenen op professionele assistentie. Daarom kunt u rekenen op onze deskundige en benaderbare helpdesk, op welk niveau dan ook, 24/7 indien noodzakelijk zodat de kritische systemen van uw bedrijf perfect blijven functioneren.

Helpdesk Support Diensten

  • Maximaliseert gebruikersefficiëntie door een vlotte afhandeling van gemelde zaken

  • Ondersteunt u bij technische- en organisatorische vraagstukken

  • Gegarandeerde responsetijden volgens overeengekomen branchevereisten

  • Keuze uit verschillende supportniveaus; goud, zilver en brons, naargelang uw behoefte

Om meer te weten te komen over onze oplossingen, neem vandaag nog contact met ons op.

Neem contact op K8 Demo aanvragen
 

Kerridge CS neemt toonaangevende ERP leverancier AGP over

Read more.

Kerridge Commercial Systems (KCS), een wereldwijde leverancier van software oplossingen aan de retail, groothandel en distributiemarkt, heeft een overeenkomst bereikt over de overname van AGP, gevestigd in Veghel.